Torsdag!




Hejsan allihopa!


Oj, det blev rätt sent som jag började blogga idag. Hehe. Jag håller nu på att göra mej i ordning för jag ska in till stan med Frida. Vi får se om jag får någonting med mej hem. Och i så fall så får ni ju reda på det, såklart!

Jag tog lite kort på mej och mamma nyss. Jag plattade håret på henne lite. Det blev faktiskt snyggt. Hon är ju väldigt lockig i vanliga fall. Men det är också fint. :)
Här kommer några bilder som jag tog:

               

En grej som jag kom på nu, är att jag är väldigt blek när jag står brevid mamma. Haha, ellerhur? Usch, måste verkligen sola. Men solen har ju försvunnit!

Nu ska jag plocka undan lite på mitt rum innan Frida kommer. Sedan åker vi in till stan.

Nu är det en kvart kvar tills jag stänger anmälningen till att bli länkad i en vecka i varje inlägg jag skriver. Så skynda er om ni vill bli länkade!


Jag bloggar mer sedan! Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hp

Snygg randig tröja ;)

2008-06-19 @ 11:51:00
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0