Torsdag



Hejsan!


Oj, idag har jag bara skrivit ett inlägg, men det tar jag igen nu på en timme eller någonting. Haha..
Jag ska förklara vad jag har gjort idag.

Jag steg upp vid nio (jag kunde inte sova längre, haha), så kollade jag på TV och åt frukost. Sedan fixade jag mej och städade på rummet och satt lite vid datorn. Och efter det så åkte mamma och jag till tågstationen i stan och hämtade upp Emelie och Ewa. Vi körde förbi där det brann och sedan hem och satt på framsidan och drack te, åt mackor och sånt. Och när vi plockat undan efter oss så spelade vi kort och körde till lillebrors dagis och hämtade honom och körde in till stan...
Detta fick jag med mej hem:

          
En väska som man kan ha över axeln och som man kan ta in banden så blir det en kuvertväska. :) Jättesöt tycker jag!


Det är som ett deadem, fast det är mer som gummi, så det är inget som skaver bakom öronen. Himla smart faktiskt.

    
Ett nattlinne, kanske inte världens finaste men det är ju himla sött och säkert jätteskönt att sova i. :)

Väska: Vero Moda - nu 49,95:- förut 149,95:-
Deadem: Glitter - 29,50:-
Nattlinne: Family House - 79:-

Vad tycker ni? Själv är jag nöjd. Jag fick allting utav mamma.
Tack! :)


Nu ska jag se om jag hittar lite att blogga om, hihi. Sedan ska jag gå ut på framsidan till de andra och ha trevligt och äta massa godis och sånt.

Puss och kram, skumbanan!

Kika gärna in hos Celine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0