Skolavslutningskläder





Det kanske låter lite tidigt. Men mamma och jag har redan börjat leta efter skolavslutningskläder till mej. Vi kollar i alla tidningar hon har efter någonting jag kan ha på mej då. Mamma ville nämligen sy någonting till mej som jag kan ha då. Och eftersom klassen ska splittras så vill jag också vara extra fin. Det kommer bli väldigt bra, tror jag. Jag har letat igenom hennes tidningar och har hittat fina saker. Jag ska strax visa dem för mamma. Men vi får se hur det blir och vad hon tycker.

Ikväll har jag träning. (bowlingen) Och det har jag inte gjort på länge. Som "tur är" så är det ingen teori idag. Vilket jag inte är så himla glad för. Det är bra, men det brukar oftast vara väldigt krångligt det vi går igenom.


Nu ska jag visa för mamma och läsa en stund tror jag.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0