Snöar som bara den







Jag vet inte hur mycket det snöar hemma hos er/dej men här i Asarum snöar det rätt mycket i alla fall. Jag kom nästan precis efter att jag har vart i Svängsta hos farmor och farfar och sedan var vi på City Gross och handlade.
I Svängsta hade dem väldigt mycket snö.
Usch, jag hatar snö. Eller okej, det är mysigt och titta på det. Men här i Asarum lägger det sej bara som slask och blask. Usch, det är sånt jag hatar. Ska det vara snö så ska den lägga sej och bara finnas över julen och sedan vill jag att solen ska sticka fram igen.

Jag tog några bilder i Svängsta med min mobil på snön och så. Jag hade tänkt att jag skulle lägga ut dem här på bloggen sedan. :)
Jag ska också lägga ut en bild på vad jag fick i Växjö i går. Jag och familjen var ju där stort sätt hela dagen i går så jag bloggade alltså ingenting igår.
Förrästen, jag tror att jag har kommit på hur man kollar på hur många besökare man har haft.
Bloggar mer sedan. För nu ska jag klä på mej mysdressen och äta lite gott.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0