Stunder



Det finns stunder då jag känner att man bara vill bort.
Dem stunder som ingen kan tro att det är min sort.
Jag har inte mycket att glädjas åt.
Det är så jag tänker när jag sitter på det kluvna strå't.
Ta hand om dej, det är de orden jag får när du måste logga ut.
Det är då allt det roliga har slut.
Dina dagar vid min sida är underbara.
Jag tänker bara; gud, detta ska jag klara.
Du var mitt allt.
Du fanns alltid där med allt.
Nu saknar jag dej som fan.
Och jag vet att du är sann.
Du fanns alltid där för mej
och jag fanns alltid där för dej.
Hoppades på en tid föralltid.
Men jag fick bara lid.
Älskar dej ännu, och jag hoppas du vill höra det.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0