Världens bästa kusin



Jag kan bara meddela att jag har världens bästa kusin. Hon skrev såhär till mej:
 
E: Jag är på hugget idag, så jag gör en helt ny bloggdesign till dej. Om det är ok alltså?
J: Självklart. <3
E: Bra, så jag får helt fria händer? :)
J: Javisst, men det finns en grej som jag helst skulle vilja ha med. (sedan skickade jag en bild) Om det går att fixa, men du är inte tvungen att ha med den, men jag skulle blivit himla glad. :)
E: Men det fixar jag :D .
J: Tack kusin, du är bäst. <3


Tjah, någonting i den stilen var det som vi skrev till varandra.
Jag har verkligen en bra kusin, och vill att det skulle stå med här.
Nu måste jag dra, för pappa blir tokig på mej. Jag har typ suttit vid datorn stort sätt hela dagen och han sa till mej för tjugo minuter sedan att jag skulle släcka ner. Ajdå, Frida Lindberg ligger nog risligt till just nu.. ;/ Aja, lycka till kusinvitamin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0