"11" maj



Tjena där ute!

Jag vaknade vid tio idag och sedan sms:ade jag Frida om att jag hade vaknat. Efter ett tag fick jag ett sms tillbaka om att hon också hade vaknat. Då bestämde vi vilken buss vi ska ta till mörrum för att gå på 11 maj-marknaden. Det är ju 10 maj idag men det är både idag och i morgon i mörrum. Där ska jag ha sällskap med Amanda och Frida. Kul värre. Där kommer vi säkert träffa en massa folk. Lillebror ska åka bussen in med oss ockå. Så kommer vi att möta mamma och pappa där inne sedan. Lillebror bara älskar att åka buss. Jag kommer nog ta kort på han som jag kan lägga in här sedan ikväll.

Nu måste jag fixa mej!
Ha det så bra allihopa! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kristin

visst ja haha :)

2008-05-10 @ 13:45:29
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0