Bandy och andra avenyn




Hej!

Gitarren gick bra. Vi ska ha en konsert nästa torsdag. Men jag vet tyvärr inte om jag ska spela med. Vi får se. Eftersom jag har träning på torsdagar. Jaja, det löser sej. När jag kom hem så gick jag ut och hoppade på studsmattan och hjälpte mamma och pappa med att duka ute i vårat lille "välkomstält" som vi har på framsidan. Och när jag gjorde det så spelade lillebror bandy med grannarna och hans kompisar. (fast dem är rätt mycket äldre) Och sedan så åt vi och så hade dem gått in så jag spelade lite med lillebror istället.


Har ni haft en trevlig/bra/tråkig dag?





Nu ska jag ta och sätta mej framför TV:n och kolla på andra avenyn.
Ha det så bra allihopa! Och fortsätt gärna att kommentera och läsa min blogg.

Kommentarer
Postat av: ems

jaså, men det är ju bra att det finns en sådan möjlighet för er som inte är myndiga ännu och inte har lika lätt att få sommarjobb :)

2008-05-06 @ 21:04:00
URL: http://eutie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0