Fredag




Tjena bloggen!


Idag har jag vart dålig på att uppdatera, jag vet, jag vet. Menmen, det får ni ta idag.


Idag i skolan gick det bra. Vi hade ju gymnastik på stenbacka idag.  Ute. Det gick helt okej. Man skulle gå, jogga eller springa blå spåret och sedan efter det så kunde man lira lite fotboll eller ligga och glassa i solen. Fanny och jag joggade och gick snabbt genom hela blåspåret på runt 19 minuter. Vi fick gå snabbt rätt många gånger för jag får håll så lätt. Men det gick ju bra i alla fall. Jag har fått bättre kondis nu än vad jag har haft förr. 
Jag kan meddela att jag var nära på att gå hem från skolan idag för jag hade så förbaskat ont i magen. Mitt i magen lixom. Så jag fick ta mitt glas och fylla det med vatten och sätta mej någonstans där det var så lugnt som möjligt. Och det var skönt. Sedan när jag kom hem så gick det över.

Jag och familjen åt färdig mat idag. Jag tog kycklingsallad, mamma tog pizza, och pappa och lillebror delade på en pizza. Mums var det!


Nu ska jag fixa lite annat på bloggen och sånt.
Puss och Kram på er!

Kommentarer
Postat av: malin (:

http://maalle.blogg.se

har du någon aning om vad begreppet "Pro-Ana" står för?

2008-05-23 @ 20:51:24
URL: http://maalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0