Fredag



Hejsan alla där ute!

Idag är det ju fredag, så himla skönt. Jag bara älskar helgen. Det är bland det bästa som finns. Idag känner jag mej glad (som tur är), och jag känner mej lite mer aktiv än vad jag brukar. Jag är så himla sugen på att blogga, det kanske därför som jag känner mej aktiv!? No one know? 

Idag i skolan så spelade vi minigolf, städade bänkarna (lämnade in en del böcker som vi inte kommer att avända mer i sexan), tog hem en massa gamla arbeten och hade gymnastik på stenbacka (utomhus). Dagen i skolan var rätt rörig, och jag bara kännde att jag ville där ifrån. Det var för mycket i dag, alltså.
Jag har tatt lite kort på arbeten som jag gjorde när jag var mindre, som jag bara hade glömt bort. Tänkte att jag skulle lägga ut dem här på bloggen faktiskt. Kanske hade vart kul för er att se?



Förlåt för att jag bara bloggade ett inlägg igår, men jag lovar. Jag gjorde någonting hela tiden igår, jag satt inte ner fem minuter, så tyvärr, det blev inget bloggande. Förlåt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0