Hemma igen




Jupps. Nu är jag hemma igen.
Mamma, lillebror och jag åkte till mörrum till mormor och morfar. Sedan kom också mina tre kusiner Emelie, Marcus och Victor. Och deras mamma och pappa med, såklart. Vi hade väldigt trevligt, tycker jag. Först så grillade vi och sedan spelade vi kubb. Tjejerna vann en gång och killarna två gånger. *Buh* Efter det så kastade vi pil (då kom pappa) och sedan åt vi glass med strössel, fruktbitar och sås. *Mums* Sedan stack mamma, pappa och lillebror, men jag stannade kvar. Efter en stund så skjutsade min kära kusin och min moster mej hem (kusin övningskörde). Det gick kanon.

Det blev lite bilder också som jag ska lägga in nu. När jag har lagt in dem på datorn och städat lite efter mej på rummet så tänkte jag att jag skulle lägga ut några här. Jag kan varna er för riktigt snygga bilder. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0