Hungrig igen


 

Ja, nu är jag hungrig igen. Jag ska ta och hoppa in i duschen strax och sedan ska jag käka och plugga lite. Sedan ska jag kolla på sista och dubbla avsnittet av Andra Avenyn. Hoppas att det slutar lyckligt. Jag är rätt spännd på vad som ska hända, faktiskt. Vi får se hur det går.


Jag har precis kommit hem från gitarrlektionen i stan. Det gick helt okej. Jag och de andra tjejerna fick en ny låt som vi spelade bas till medans killarna spelade melodi. Jag tycker om att spela bas. Man kanske ska ha det istället för elgitarr? Aja, det är ett senare beslut.
Efter gitarrlektionen kom pappa och hämtade mej och så körde vi till min lillebrors dagis. Där skulle det vara någon fika och man kunde gå runt och kolla på saker som dem har gjort. Men när pappa och jag kom dit så sa mamma och lillebror att det var slut. Så det var bara lillebrorr och mamma som fick se allting i min familj. Synd. För jag hade velat titta lite iallafall. Jaja, det går väl fler tåg. Han har ju tre år kvar på dagis, tror jag!? Hehe.

Nu ska jag fixa lite och så.
Puss och Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0