Måndag



Hejsan allihopa!


Idag är jag på så bra humör, jag vet inte varför. Men jag bara känner mej så himlans glad. Bra det i alla fall. Hur ,år ni?

Skolan idag gick helt okej. Vi fick anmäla oss till kören till skolavslutningen idag (vilken jag förstås gjorde). Vi ska sjunga Oh boy. Ni vet den som Peps Persson sjunger? Hehe, den är rolig. När vi övade på den i klassen idag så sjöng nog alla på skånska, och det lät så härligt. Jag spelade gitarr också ju. Det gick väl sådär. Jag var lite okoncentrerad idag bara. Men så är det ibland.

Nu ska jag ta lite kort på kläderna jag fick idag som mamma hade beställt från H&M som jag ska lägga in här sedan så ni får se.

Puss och Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: jessica :)

jag vet att du älskar musik frida :)

2008-05-26 @ 17:31:16
Postat av: jessica :)

// jessica andersson ;)

2008-05-26 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0