Sol idag igen







Gud vilket kanonväder det har vart idag. Okej, det är fortfarande väldigt fint men idag har det har vart superskönt. Asså solen har nog vart framme nästan hela eftermiddagen. Gud så kul. Tycker inte ni?

Jag har ju vart i skolan idag och det gick rättså bra faktiskt. Jobbade på bra idag också. Jag börjar nog få lite flyt i skolan nu verkar det som. Skönt!
När jag kom hem från skolan så hade mamma gjort pannkakor. MUMS! Så jag satt ute i solen och åt pannkakor med socker. Det var riktigt gott. Och efter det så gick jag och hoppade med lillebror på våran studsmatta. Vilket var rätt varmt så vi hoppade bara en liten stund och sedan satte jag mej och pluggade en lite stund. Sedan hoppade vi lite till och så solade jag en stund med mamma. Det var riktigt varmt, men skönt på samma gång. Sedan gick jag in och städade rummet och kickade igång dator. Och nu sitter jag här.

Denna veckan så har jag en hel del läxa. Så det kanske inte blir så supermycket bloggande fram till torsdag. Men vi får se.

-         -

Jag såg att ni har börjat kommentera en del och det verkar hålla i sig. Det är kanon gott folk. Om ni kommenterar mera så blir jag gladare och mer pepp på att blogga!


Har det vart väldigt varmt hos er idag också?


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0