Tjabba




Tjabba Tjena & Hallå!

Jag bloggade aldrig igår, men jag var med Julia och orkade bara inte blogga sedan. Förlåt. Men vissa dagar behöver jag paus.

Idag i skolan har det vart helt okej. Jag och Isabell praoade i matsalen. Sedan när Isabell och jag bytte så att jag fick vara i matsalen och hon i köket så kom Frida och Julia. Jösses vad dem skrattade. Haha, alla i matsalen kollade nog på oss. Dem tyckte nog att jag såg rolig ut i kläderna. I och för sej kan man förstå det. Jag hann ta en bild på mej och Isabell innan, men hon hann redan ta av sej kläderna som hon hade för jag var och pratade lite med Ulla innan jag gick och bytte om.

image314

Det är då jag till vänster och Isabell till höger.



Senare så ska jag till musikskolan och spela gitarr med gruppen. Kulkul.

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Kristin

har ni fått praoa??? :O, det fick inte vi :S

2008-05-14 @ 14:50:35
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se
Postat av: julia och frida ;D

moohaha ni såg verkligen döds roliga ut ;D vi höll på att kissa på oss :O (x , men hörru frida (kypar'n) ge oss lite gottgott. ;)

2008-05-17 @ 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0