Tokio Hotel





Jag vet att det finns många som älskar Tokio Hotel, men det finns nog minst lika många som abslout hatar dem. Jag kan erkänna att jag inte tycker dem är vidare bra. Jo, det finns en låt som jag tycker är helt okej, men lixom, folk går runt och säger duma saker till dem som gillar Tokio Hotel. Det tycker jag är så illa. För man gillar ju vad man gillar, och alla gillar lixom inte samma saker, och det är faktiskt tur. Jag menar absolut inte att man måste avguda Tokio Hotel, men man behöver inte vara taskig mot dem som faktiskt tycker att det är ett bra band. Jag tycker det är så fel, och illa.

Det är nästan samma sak som att jag och Fanny i min klass, vi lyssnar rätt mycket på rapp och så för det mesta. Och när vi spelar det på våra mobiler i skolan så är det rätt många killar som säger att det är så jävla dåligt och allt vad dem nu säger. Men alla har inte samma smak. Det bara är så. Fast det är i och för sej inte bara killar, men mest dem som säger taskiga saker om musikstilarna.


Vad tycker ni? Skriv gärna vad ni tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0