Urinvägsinfektion



Japps, nu var det dags för mej att få en omgång urinvägsinfektion. Det är därför jag inte bloggade så mycket igår kväll sedan. För jag fick åka in till sjukhuset. Jag hade så himla ont i magen och jag gick och kissade var femte minut (jag har behöft gå och kissa rätt ofta sedan i tisdags, men igår gick det över gränsen. Lixom fem minuter imellan). Så mamma ringde in och jag fick en tid in till tjugo över nio. Fast vi var där fem över nio och de som skulle ha den tiden hade inte kommit, så vi fick deras tid. Det visade sig att jag hade urinvägsinfektion. Jobbigt.
Så nu går jag på pennecillin.
Jag har haft det innan, men då märkte vi det inte så det gick upp i njurarna. Det trodde vi att det hade gjort denna gången men det hade det inte. Som tur var.

Kommentarer
Postat av: Bella

Svar: absolut! det har du rätt i. Jag tyckte hon hade ett super bra uppträdande, hon gjorde allt! och det är bara bra det! hare :)

2008-05-25 @ 10:40:49
URL: http://bellablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0