Det blir stekt till middag

Jag har ju kommit med en hel del tips. Men aldrig med något mattips. Så här kommer ett som är alldeles utmärkt och supergott...



Såhär ser det ut innan man börjar steka.



Gör såhär:

1. Skär upp morot, lök och vitkål så som ni vill ha det. Tänk på att det krymper lite när man steker också. Så gör inte för små bitar.
2. Lägg det sedan på stekplåten och börja steka med mycket margarin.
3. Blanda också i lite kryddor. Jag har chili, grillkrydda, salt och aromsalt.
4. Lägg upp det i en skål eller på ett fint fat.

Vips, så är det färdigt! Går på cirka 15-20 minuter. Beror på hur stekt man vill ha det.

Till detta så har vi stekta fläskkotletter och kokt potatis. Mums!


Såhär ser det ut när det är så som jag vill ha det.




Good luck!

Kommentarer
Postat av: Melli

ååh. fy tusan vad gott det verkar vara : D



sv: oh, danke hörru. låter trevligt

2008-10-10 @ 22:09:06
URL: http://ellys.devote.se
Postat av: Majan

heej frida!



gud, vad det ser gott ut! MÅSTE PROVA!

din blogg är bäst, för femtiÄlfte gången!



ha det bra! /maja

2008-10-10 @ 23:08:40
Postat av: Susanne

oh nu blev jag ju hungrig!!!!!!!!!! Skönt o ha mamma hemma en stund va????? Ta nu hand om henne!!!!!!!

Kram Susanne

2008-10-10 @ 23:08:45
Postat av: Bella

Haha, tack :) Jag har ett program som heter Photoimpression 4 där man kan lägga ramar runt bilder. Det finns jättemånga snygga ramar som man kan ha runt! Ibland så föredar jag Photoimpression före Photoshop faktiskt.

2008-10-11 @ 12:57:43
URL: http://modebella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0