Svar på era frågor



Vad är roligast med att blogga?
- Oj, det var svårt. Finns mycket som gör det roligt att blogga. Bland annat alla snälla kommentarer man får (visst får jag negativa också). Det är nog det roligaste. :)


Har du mkt finnar?
- Nej, det har jag inte. Jag använder finnmedel morgon och kväll. Vilket minskar risken väldigt mycket. Men visst händer det att det ploppar upp en liten finne då och då. Men mycket mer sällan med finnmedlet.


Har du blivit kallad fjortis?
- Ja, jag har blivit kallad fjortis väldigt många gånger. Men jag vet själv att det inte är sant. För jag är absolut ingen fjortis.


Har du någon gång varit nära på att sluta blogga?
- Ja, det kan man nästan säga. Det var precis i början när jag startade bloggen när jag typ inte hade en enda besökare eller någonting. Då var det ju inte lika roligt. Och då hade jag en jättelång bloggpaus. Men sedan började jag blogga och kämpade för att  få kommenatarer och besökare, och det fick jag. Nu i somras var jag ju t.om. med på mest-aktiva listan. :)


Har du någon gång tjuvrökt?
- Det kan jag med stolthet säga att jag inte har. Och jag vill inte heller. Det finns inget bra i det alls!


Varför började du blogga?
-
Jag började läsa min kusins blogg och tyckte det verkade roligt. Då hjälpte hon mej med att göra en, och så var jag igång!


Vilken är din bästa vän? Om du bara få välja en?
- Julia, såklart! ♥


Tycker du om ditt utseende?
- Tycker om och tycker om kan jag väl inte påstå. Men jag är ju inte den fulaste som finns i alla fall.


Hur lång är du?
- Det vet jag inte, men jag är väl runt 163 kanske!?


Hur många har du kysst?
- Två styckna.


Hoppas att ni blev nöjda med era svar. Och om ni inte är det så är det bara att ta kontakt med mej. Ni kan göra det via mail eller kommentarsfältet!

Kommentarer
Postat av: hej

hahahaha, har du bara kysst 2 personer xD

2009-09-23 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0