Tips på vad jag kan blogga om..




Jag såg att jag fått en kommentar om att min blogg hade blivit lite tråkig. Och jag kan hålla med. Jag tar det absolut inte illa upp. Jag vill ju att ni läsare ska vara nöjda och tycka det är roligt. Ellerhur? Det är ju så det ska vara. Ni ska få vara med och bestämma lite också. Men eftersom att jag har två prov i veckan och plus en massa läxor, gitarr och mamma inte är hemma för tillfället så är det rätt tajt om tid. Men ska försöka ändra på mej jag lovar. :) Så nu är jag riktigt peppad. Tycker att det var bra utav den tjejen att kommentera detta. Ni måste ju säga till. Helt klart!


..... vad vill ni läsa om? Ge mej tips, så ska jag försöka göra så gott jag kan. Jag lovar! :)

Kommentarer
Postat av: Benita

Svårt att alltid hålla sin blogg i toppform. Du kommer nog på något bra att skriva om ;-)

2008-10-07 @ 20:51:46
URL: http://syskonbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0