Ändring på ögonbrynen



Todeloo blogger's!


Nu har jag nyss kommit ur från duschen. Riktigt skönt! Och jag passade på att fixa ny form på ögonbrynen också. Lite mer "rundade" eller vad man ska kalla det. Ska se om jag kan knäppa en bra bild på det imorgon så att ni får se. Haha! Kanske inte låter så intressant. MEN, jag tycker att ögonbrynen har en rätt stor roll i ansiktet ändå faktiskt.

Nu börjar jag blir nervös för imorgon. Usch! Men jaja, kommer säkert att gå bra. Tror ni inte? Ni vet den söta Elly som jag skrivit om några gånger här på min blogg? Hon kom med en bra idé och sa att vi kunde spela in när vi spelade så att ni kunde få höra och se. Skulle det vara någonting? I så fall kanske jag kan spela in det imorgon. Skriv vad ni tycker. :)

Jag måste upp tidigt imorgon. Ska ta den tidiga bussen till stan för att fixa tandställningen innan skolan börjar. Och sedan går jag till skolan därifrån. Det är ju trots allt bara några meter. Jaja, slutskriver för idag är det nu i alla fall.

Sov så sött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är toppen du kan tjäna mycke pengar på att gå me i detta kolla hur mycke du kan tjäna på de innan du dissar=)MINST 13 000 kronor=)



http://www.smsquiz.se/main.php?m=partner&i=106

2008-09-22 @ 01:14:52
Postat av: tess

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Peter har givit sig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Ni hjälper honom väll??



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

//Tess



2008-09-22 @ 13:06:48
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: angelica

jaa jag maste ocksa ixa mina ogonbryn jag ar bara sa dalig pa det =)

2008-09-22 @ 15:38:18
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Melli

jaja, du har rätt det där med ögonbrynen, intressant också : D

och yes yes yes, det skulle vara någonting super om du la ut ett klipp på hur ni spelar : D



sv: åh, tack. mörkare. ja, det är fräckt eftersom det börjar bli mörkt ute : )

2008-09-22 @ 18:54:16
URL: http://ellys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0