Min snälla mamma



Hej bloggen! :)

I
dag när jag kom hem från skolan så låg det ett superfint Lacostelinne på min säng. Jag sprang direkt fram till det och kollade. Sedan ropade jag på mamma och frågade om det var till mej. Såklart, vilken dum fråga, tänkte hon säkert. Haha!
Och sedan när jag var i stan på min gitarrlektion med orkestern så gick mamma lite på stan. Hon råkade hamna på Kappahl och hittade där ett linne och en tee till mej. Jättefint det också. Så jag har fotat det så att ni får se:

     
(klickbara)

Fint va? :)

Nu ska jag kolla på dagens avsnitt utav andra avenyn och sedan är det dags för att ta itu med en stor plugghög som ligger och väntar. Men ska även hinna duscha innan klockan blir för mycket.

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jättefina! :-)



Vill också ha en dotter som har en blogg o skriver snälla saker om sin mamma ;-)

2008-09-23 @ 20:49:21
Postat av: Anonym

aw vad snällt av henne ju! : D

lacoste linnet var ju grymt och det andra

var också dundersnyggt!!

2008-09-23 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0