Plugg plugg plugg



Hejsan alla söta! :)


Idag var jag i skolan som vanligt och hade roligt med alla klasskompisarna. Efter skolan stannade jag sedan kvar i stan med Isabell, Kajsa och Tove. Jag skulle byta kläderna från JC som jag fick igår. Tyvärr så fanns inte det inte i min storlek (så klart),så jag fick ta pengarna och kolla vidare. Hittade inga kläder. Vilket inte är likt mej, kan jag säga. Jag brukar vilja ha halva butikerna. Så jag tog med mej pengarna hem i väskan tillsammans med en hel plugghög i väskan min. Och det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en alvedon för min otroliga huvudvärk, byta om till myskläder och sedan plugga för fulla muggar. Jag hann med att plugga, SO, NO och tyska. Så jag hann ju lite i alla fall. Får se om jag pluggar lite svenska senare ikväll.


Imorgon ska jag springa inom närmsta butik där de säljer IsaDora och köpa en ny foundation för pengarna som jag hämtade ut idag. Nån som vet vilken foundation i IsaDora's sortiment som är bra?

Hoppas att ni haft en bra dag.
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Bella

Min foundation som jag har nu tycker jag är ganska bra. Den heter "Isadora Compact Foundation Powder". Den kostade 120 kr när jag köpte den. Ska köpa en ny på fredag :) Ha det bra. // Isabell St

2008-09-15 @ 20:35:46
URL: http://modebella.blogg.se/
Postat av: Muchmat

Bröst fina du har !

2008-09-16 @ 19:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0