Stackars lillebror




(bilden är inte från idag)

Åh, min stackars lillebror!
Personalen ringde hem från dagis idag och sa att han hade skadat foten, att han inte kunde gå på den och att den var svullen. Så det vara bara att köra in till akuten. Då visade det sej att det var en riktigt rejäl stukning i foten. Stackare, säger jag bara. Han kan inte gå över huvudtaget. Så vi får bära honom eller köra han i en vagn när han ska på toa, äta och in i ett annat rum.

Varför ska det alltid hända någonting? Vi är den sjuka familjen. Så är det bara. Jepps, nu vet ni det!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mmm stackare där! Hörde detta av mamma förut på Betapet. Hoppas den onda cirkeln av sjukdomar o annat går över snart hos er! ;-)

2008-09-13 @ 00:52:01
Postat av: micaela

Svar : Okej vad synd :( Fin blogg iaf!

2008-09-13 @ 08:39:31
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: emmy

Det är inte bra att älta o tycka synd om sig själva heller.

Inte bra alls.

Man måste lära sig att vara positiv och njuta av livet.

Ni har inte dödlig cancer precis.

EL hur?

Jag känner många som dött.

Vars familjer förlorat dom som dom älskar.

Det är smärta.Det är sorgligt.Så större tragedier finns.

Kanske är värt o tänka på när man bara ältar allt dåligt som händer?

2008-09-13 @ 12:59:02
Postat av: Frida

Emmy: Jag skriver inte allting som har händer i mitt liv på bloggen. Det finns många saker som jag tidigare inte skrivit som gjort att jag bara har velat försvinna från allting. Min mamma har varit nära på att dö. Tycker du inte det är ledsamt? Min mamma har varit väldigt sjuk, väldigt länge. Min lillebror har också vart nära på att dö. DET ÄR VISST SORGLIGT! Men som sagt, vissa saker vill jag och min familj inte visa här på bloggen. Och så tror jag det är för många. Du vet inte hur vi har haft det. Det finns flera som dött hos oss också. Jag vet hur det känns.



Tänk dej själv en pojke på nästan fyra år hur mycket sprall man har i benen. Och han har ont. Det är synd om han. Plus att han har vart nära på att dö innan.

2008-09-13 @ 13:19:19
URL: http://lindbergfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0