Tomt i skallen




Godkväll allihopa!


Nu har jag nyss kommit hem från en liten åktur med den nya bilen. Innan dess så var jag hos Julia en stund. Vi snackade, kollade på film och åt vindruvor typ. Haha, mysigt!

Anledningen till att jag inte har bloggat idag är att jag är helt tom i skallen. Ge mej lite tips om vad ni vill läsa om, så ska vi se om jag kan skriva om något som ni vill i alla fall. :) Låter det bra?

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen, är supertrött.
Lassa på med förslag nu! :)

Sov & dröm så sött!

Kommentarer
Postat av: Melli

Åh. låter grymt kul! : )



Jag tycker att din blogg är superb! Så mina

tips är helt frivilliga men du kan ju fixa

en frågestund t.ex. Då kan du ju lägga ut svaren när du känner att du inte har några andra idéer att lägga ut. Sen kan du ju som du sa till mig. Tipsa om något du tycker är bra. Eller visa gamla saker som du har hemma som du vill göra om och sådant : D

PUSS

2008-09-27 @ 15:13:36
URL: http://ellys.devote.se
Postat av: Melli

sv: headertävling menas med att jag gör flera bannrar. alltså. en sådan som du har på din sida.

Och den som vinner får välja en banner/ header :)

2008-09-27 @ 18:16:08
URL: http://ellys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0